Thursday, January 15, 2009

10-01-09




10-01-09 datang lagi. Tak tahu kenapa, untuk tahun ni, tarikh ni macam aku tak nak dia datang...huhuhuhuhu... nape tah aku tak pasti. Tapi kan, Tuhan tu memang pengasih, penyayang n sangat perihatin pada hambaNya. Terima kasih Tuhan kerana bagi aku kawan-kawan yang sangat baik, sangat nice, sangat best n sangat-sangat yg segalanya. Terima kasih atas segalanya n aku memang benar-benar bersyukur. Tqvm pada Sue n Wan utk majlis yg cute, pada kekawan kat kelas atas kek yang sangat sedap, n Radzlan yg belanja lunch... yummyyy...

Semoga sentiasa dalam Rahmat Allah.

7 comments:

  1. caypet : walla oiiii... akak gitu..ko pun akan mengikuti jejak ku tak lama lagi tau....
    ko ni..awat war2kan umur ku ini?huhuhuhuhuuhu

    ReplyDelete
  2. apa yang kau nak risaukan? age is just a number...after 33 is 34 so on and so forth...hehehe

    ReplyDelete
  3. Alin,
    Hari nie aku pon genap 32 thn, tapi senantiasa rasa muda sbb aku ingat cakap Dr Fauziah "jgn dibiang dikap keanak-anakkan, sebab ia menjadikan kita sentiasa muda" hehehe

    ReplyDelete
  4. Nizam : yea ke... happy birthday dude! Moga Tuhan sentiasa permudahkan segala urusan ko.Yupe...sentiasa muda n vogue gitu

    ReplyDelete
  5. Psttt ... sape tu yang kat sebelah hang tu? Menyenget bbaaaikkk sekali? ehehehehe .. gossip! gossip!

    ReplyDelete
  6. Fisha : Wallaweiii Fisha..jgn gossip den kat sini..open air tu beb.....

    ReplyDelete